2013. augusztus 17., szombat

Prológus

Nos itt is van a prológus amit Réka drága olyan jól megírt:D Reméljük tetszeni! Nos nem is húzzuk tovább az időt olvassátok:) Puszi Réka & Rebeka

Vannak bűnök, amikért szenvedni kell. Vannak hibák, amikért meg kell bocsátani. De ha mindent elvesztettél 5 srác miatt? Azt az embert, akit a legjobban szerettél és aki a legjobban szeretett?
Na, ilyen gondokkal áll szemben Skyler és Roxanne Graham. Sky a mindig vidám, kedves nővérke, míg Rox a mindig lázadó húg. Az ikerpár sok mindenen megy keresztül, míg Roxan elhatározza, hogy megkeresi édesanyjuk gyilkosát. Megtalálja az öt dalos pacsirtát, sőt a bosszú is elsül, de évekkel később minden porba hull... Sky tudta és akarata kívül szerelembe esik az egyik főbűnösbe és miután ez kiderül, kifordul önmagából... a mosolygós lányból, zárkózott illúzió marad csupán... Roxanne próbál újra testvéri kapcsolatot kialakítani vele, de mind hiába. Talán már senki nem tud segíteni... De ki tudja? Ha velünk maradsz, megtudhatod, hogy az ellenségekből, hogy lesznek barátok, barátokból szerelmek. Sőt, hogy Sky felépül-e... de mindent a maga idejében...

„Nem tudtam kinek higgyek mikor megtudtam az igazságot. Szerettem mindkettőjüket, de tudtam a testvérem mondja az igazságot, amit legszívesebben nem akartam volna elhinni… Roxan megmondta, hogy nem szabad hinnem neki, de irigynek neveztem, amiért nekem van valakim, míg neki nem. Buta egy dolog volt, hogy minden szót, amit kimondott elhittem. Szinte ettem a szavait…” – nyilatkozta Skyler Graham.

„Minden az ő hibájuk! Ha nem történt volna az ami, akkor anya még mindig élne és még mindig egy család lennénk! Gyűlölöm azt az öt férget, akik ezt művelték! Bosszút fogok állni rajtuk! Nem érdekelnek a következmények csak az, hogy a vérüket vegyem!” – nyilatkozta Roxanne Graham.

„Tudtuk, hogy hülyeség volt, amit csináltunk! Mi nem akartunk semmi bajt, de aznap este részegek voltunk, nem tudtuk mit csinálunk. Mérhetetlenül röstelljük, ami történt, de az időt nem lehet visszatekerni…Sajnos. – nyilatkozta a One Direction.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése